2021年11月2日 星期二

小野貓的寢室

天氣冷, 兩位主子晚上待在家的時間也多了。 因此我不禁有個疑問, 小野貓晚上到哪兒去呢?

謎底終於解開了。

 一個晚上, 我在後園等着 Rouquin, 還以為他在一個鋪了乾草的膠箱內。 探頭一望, 原來內裡蜷縮成一團的不是 Rouquin, 而是小野貓。 他正呼呼大睡, 完全不理會我呢。


不曉得是不是年紀大了, 浪子都需要休息。 我近來都經常看到他在後園, 不是在曬太陽, 就是在他的寢室內。 專員也抱怨, 就是因為他總霸佔着那個箱子, 他想換掉乾草也不行。

今天黃昏, 我叫着 Rouquin 進來,  結果一馬當先走過來的便是他。 他應該已經把我家當作他的家吧。

   

17 則留言:

  1. 再凍啲時唔知會唔會要求入屋嘅呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢已經試左啦, 俾專員發現, 佢即刻匿埋係櫃底

      刪除
  2. 回覆
    1. 放心, 有人已經起左間清水房俾佢啦

      刪除
  3. 回覆
    1. 放心, 有人已經起左間清水房俾佢啦

      刪除
  4. 誰對他好
    誰就是他的家

    回覆刪除
  5. 好犀利,你地真係對貓地好好,連小野貓都喜歡寄居於你們家!

    回覆刪除
  6. 貓咪好都好叻,知點樣保護自己啊!🐱

    回覆刪除
  7. 我估你哋要收養埋佢啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人講過啦, 不過話要小野貓練葵花寶典先呀

      刪除
  8. 哈哈。貓就是自由不羈的動物。但我覺得它感謝你。

    回覆刪除