2021年10月31日 星期日

Matcha Mushi Pan 日式綠茶蒸蛋糕

原味和朱古力味的日式蒸蛋糕在我家出場了好幾回,  它們決定要暫時好好休息, 由綠茶頂上代勞。


我找來了這個食譜, 步驟都是差不多的啦,  亦是三扒兩撥便可以完成。 

起初我也擔心專員不大接受綠茶味道的甜點,  幸好他覺得綠茶味不太濃,  同時蛋糕不太甜, 而且軟熟, 還不錯吃呢。

可惜現在只剩下做兩次蛋糕的份量,  多做兩次之後, 綠茶蒸蛋糕在我家將成絕唱, 嗚嗚~~


14 則留言:

  1. 回覆
    1. 有呀, 不過貴好多, 孤寒C9唔捨得買

      刪除
  2. 綠茶加白古力,可能専員更會一試傾心!

    唉,物離鄉貴,希望妳好快有得補貨吖!

    回覆刪除
    回覆
    1. 某人話係某西超見過, 不過又唔記得係邊間喎. 有時真係會吐血

      刪除
  3. 難得専員都欣賞,係要週不時換吓其他口味

    回覆刪除
  4. 講到絕唱咁誇,上網乜都買到啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過貴呢, 我呢D孤寒C9係唔會買啦

      刪除
  5. 真漂亮。我也鐘意食抹茶甜品。我有時候飲一碗抹茶。

    回覆刪除