2021年10月9日 星期六

哥喇

閒逛散貨場時, 偶然發現了這個牌子的可樂, 我們之前沒有見過呢。 產品的兩大賣點: 有機和零咖啡因。 再看看成份, 主要就是蔗糖, 於是我們又買來試試啦。

味道跟傳統的紅色可樂不盡相同, 但是我總是覺得似曾相識。

後來我這老餅忽然想起來了, 那不就是哥喇的味道。

想當年我老姊很喜歡喝哥喇, 此刻回想起來, 可能她也是逼於無奈, 因為沒錢喝正牌可樂啦。 小時候的我常要求她給我嚐一口, 她大多是會拒絕的,  而且理由名正言順, 便是奉我老媽之命。 因為那時我經常咳嗽, 老媽於是下了命令, 凍飲一律和我無關。 或者就是這個原因,  現在即使是夏天,  我還會受不了凍飲啦。 



 

16 則留言:

  1. 哥喇?我完全未聽過。即刻google啦,亦都未見過。可能細個時少飲可樂,多數飲維他奶(阿媽認為健康飲品)。

    回覆刪除
    回覆
    1. 根據我老媽所講, 維他奶就係當年令我狂咳嘅元兇, 利申: 我完全無印象

      刪除
  2. 我都甚少飲凍嘢,女性加上年紀大了,凍飲真係少飲為妙

    回覆刪除
    回覆
    1. 我通常一飲有牛奶嘅凍野, 必領野

      刪除
  3. 小學時食物部有哥喇賣
    比可樂平d

    回覆刪除
    回覆
    1. https://imaple.co/play/130211-3-1.html

      刪除
    2. 我小學時無咩零用錢, 只記得間中可以買下魚蛋, 冬天飲熱維仔奶

      刪除
    3. 呢套我聽聞過, 好似話睇完好心噏

      刪除
  4. 乜鬼嘢黎架,聞所未聞
    我家所有汽水都唔會有

    回覆刪除
    回覆
    1. 我屋企都無咩汽水存貨, 呢枝係貪得意買架

      刪除
  5. 小時候,飲食方面,我家姐好肯同我開心些牙,文具、玩具就不了!

    回覆刪除
  6. 我呢就唔喜歡飲哥喇,還是可樂好味啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 始終味道真係唔一樣
      紅色可樂好味D, 不過而家又成日覺得個味好似同以前唔同呢

      刪除