2021年10月7日 星期四

Mushi-pan 日式蒸蛋糕

某月某日, 專員不停說他很想吃甜點。 結果我敵不過煩音, 但是又不想開焗爐, 隨後便想起蒸蛋糕。 

我依照這個食譜來做。 材料在我家可以隨手拈來, 做法也非常簡單, 三扒兩撥便完成。  紙模是從老家帶過來的, 終於有用武之地啦。 


蛋糕很軟熟, 專員甚為欣賞, 而且他比較喜歡原味的, 實是出乎我意料之外。 不過我當我問他下次試試粟米、芝士組合時, 他立即耍手兼擰頭, 哈哈。 


 

16 則留言:

  1. 好似傳統的蒸蛋糕!
    厲害!

    回覆刪除
  2. 加椰絲、椰蓉就即刻say yes😜

    咁專員係咪唔食corn bread?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你呢個煮意好啱佢, 不過唔駛同佢講, 哈哈
      佢有食個 corn bread, 都OK架

      刪除
  3. 這個看似很容易啊!我也來做!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個真係好易架, 你可以試下
      我用嘅係可以入爐紙模, 所以我直接放上蒸架蒸咋

      刪除
    2. 我果啲紙模寫住oven safe,即係都得,yes!!

      刪除
  4. 做乜事你成個話唔想開焗爐?蒸咪仲洗多啲嘢

    回覆刪除