2021年10月22日 星期五

杯麵

我在這兒西超最常見到的即食麵牌子非 Yum Yum 莫屬, 至於杯麵呢, 應該就是清仔出品啦。 兩者我平常都是不會買的。

不過我這天居然見到 Yum Yum 杯麵, 大鄉里之前未有見過, 其中一款更是和風口味, 心想那會不會是清仔味道呢。 所以在好奇心驅使下, 我又即管買來一試。


原來我真的想太多了...... 😔

 

吃下第一口後, 我腦海即時出現了一首歌: 

夜渡欄河再倚 北風我迎頭再遇
動盪如這海 城在兩岸凝神對視

它完全跟日本風情扯上關係, 分明就是當年離島小輪上即食麵的味道。 

題外話, 為什麼當年坐渡海小輪到離島, 總要吃碗麵, 才會覺得完滿呢?  🙄

 

20 則留言:

  1. 我呢邊西超反而冇賣清仔杯麵,多數都係呢個牌子。我就只買冬蔭功味止吓癮。

    回覆刪除
  2. 我從未食過渡輪上的麵。我都好少去離島,數埋都無5次。

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家再去都唔會有得食啦~~
      其實都係一D香港人集體回憶啦

      刪除
  3. 講得啱,每次搭船去離島都要食碗麵

    回覆刪除
  4. 小時候
    每次坐北角官塘船
    都要食碗餐蛋麵
    用紅A膠碗焗住的
    食完剛剛好落船

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家坐船都無呢枝歌仔唱啦
      仲有公眾泳池小賣部都好似有, 又係以前游完水, 一定要飲番枝汽水 ^^

      刪除
  5. 妳就好啦,坐離島小輪可以食麵,我要全程含住粒話梅止暈浪呀😅

    回覆刪除
  6. 我都從來唔會買杯麵,搭飛機好少食一次咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 因航長途機有架, 而家唔知仲有無啦

      刪除
  7. 记得有一次搭長途機有杯面食好啱胃口。 一次友人睡了,錯過了 meal time. 問空姐要杯面,回答係 first class 先有

    回覆刪除
    回覆
    1. 因航長途機有架, 而家唔知仲有無啦

      刪除
  8. 我未食過小輪杯麵,所以唔知乜嘢味道。

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家想知都唔會有機會啦
      其實係似福字麵

      刪除
  9. 讀過你的文章,我心裡湧出了一縷旅愁。

    回覆刪除
  10. 無牽掛的歲月,青蔥的回憶,俱已隨無比美好的香港而逝去。今日連吃一口杯麵,味道彷彿都不再一樣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港不只是一個地名, 它有自己的文化、歷史, 現在逐漸消失了, 或者以後的「香港人」也不再認識如此種種啦

      刪除