2021年10月3日 星期日

Mini tourtes au poulet 迷你雞批

在 Rouquin 生病前的那個星期日, 我們去了F先生家中吃飯。 

一如既往, 我不會兩手空空去作客, 於是做了幾個迷你雞批, 帶過去。 


雖說是雞批, 但是我還是加入了港式元素, 即是放了青豆和火腿粒。 當然少不了白汁的份兒。 不過我沒有自家做批皮, 用上的是超市的千層酥皮。  究其原因, 一字記之曰懶。

雞批甚得F先生和專員歡心, 他們一口氣吃了兩個。 😁

做批之時, 忽發其想, 不如今年聖誕節做 Mince pies 送禮。 不知道會不會是好主意呢?  

17 則留言:

  1. 法國本身有冇雞批呢樣嘢㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度有架, 我見過食譜, 通常係一個大批, 而且係用酥皮啦, 反而整細細個就少見D

      刪除
  2. 回覆
    1. 我要研究下點整個餡, 我呢度唔知有無現成呀

      刪除
  3. 我都鍾意食雞批,但其實我唔係好食啲饀架,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你令我想起我表弟, 佢食叉燒包, 只係食個皮, 之後我阿姨/姨丈會叫碗白飯, 食埋個餡 ^^

      刪除
  4. 一口鷄批!
    不過可能好花功夫!
    哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔會啦, 之前個日整定個餡, 當日將個批皮入模, 得左

      刪除
  5. 回覆
    1. 我要睇下有無現成餡賣先, 無嘅話, 我要研究下點整

      刪除
  6. 妳真喺細心,雞批做得好靚,用上港版地道囗味,我就超like。

    回覆刪除