2021年10月12日 星期二

Chili mexicain 墨西哥辣肉醬

都是某街坊惹的禍......

話說某街坊做了墨西哥辣肉醬, 不但沒有獨食, 還分給大家吃, 我們也有份兒啦。 味道不錯呢, 可惜紅腰豆的份量不能符合我的要求, 有「到喉唔到肺」的感覺。 

於是把心一橫, 決定自家煮一大鍋, 滿足一下。


我也找了個好幫手。

好幫手的確省卻了不少工夫, 不過味道還是依照自己的口味來調整比較好。 因此我放了乾辣椒來增加辣度, 更要加入一大罐紅腰豆。   我吃完辣醬後, 真是超滿足。

 


17 則留言:

  1. 煮印度,墨西哥嘢用現成香料最方便。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同意, 正如印度friend講, 唔好攪咁多野啦, 買一堆香料, 次後又唔似佢地會成日煮

      刪除
  2. 羅省讀high school時,喺學校焗住食太多墨西哥食物,尤其係紅腰豆,所以街坊少豆份量啱我啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 记得以前high school 奉星期二都是taco.

      刪除
    2. 我呢個土炮讀書只係食快餐飯盒咁啦

      刪除
  3. 如果我見到呢包調味料都會買來試下。我平時出街都有食,配薯仔。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度呢個有罐頭野, 不過千祁唔好買, 個味好假

      刪除
  4. https://pttplay.cc/v/189858-3-1.html

    回覆刪除
  5. https://imaple.co/play/129440-1-1.html

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度而家間中都會播俄國片架, 我睇過佢地嘅太空片和超級英雄片架, 都拍得OK架

      刪除