2021年10月1日 星期五

陰冷

現在正值秋天, 我只是間中感到有點冷, 多加一件外套便行。 大白天時, 我感覺還可以啦, 有時在陽光下跟兩位主子耍玩時,  我甚至會覺得有點熱呢。 因而我一心以為自己已經適應了這裡的天氣,  事實是我想多了。 😓

昨晚半夜起來, 自然要看看兩位主子是否安好。 一切安頓後, 我只想回頭再睡, 結果在床上翻來覆去, 捲了棉被, 仍是覺得冷, 尤其是背脊, 總帶點陰涼。 最後弄醒專員之餘, 還要勞煩他將雙手放在我的背脊, 我才感到有一陣暖意。

不想重蹈覆轍, 因此他今天決定要點起火爐。 😄


 


 

19 則留言:

  1. 回覆
    1. 我起初都仲以為自己頂得住, 結果都係唔得

      刪除
  2. 我呢度一過中秋就開始涼了

    回覆刪除
    回覆
    1. 中秋個時, 我仲未覺, 唔知係咪再加上落雨, 陰陰凍, 好難頂

      刪除
  3. 我都係,明明張被包住成個人,瞓瞓下會覺得背脊有陣冷風攝入黎,跟住就會咳幾聲,咳醒埋隔離嗰個。

    回覆刪除
    回覆
    1. 另一經驗, 瞓極對腳都唔暖, 最後CC氣要去着襪

      刪除
    2. 小聲說,我每晚都要攝對腳去主子度取暖,哈哈!

      刪除
  4. 我哋香港好熱,我有冬天睡覺背脊寒,中醫話關個胃事。

    回覆刪除
  5. 但香港好熱,想凍下。

    回覆刪除
  6. Keep warm , 睡前浸腳也好舒服

    回覆刪除