2022年2月22日 星期二

咖哩薯仔炆雞翼

糖又加, 鹽又加, 物價飛漲, 就是 Rouquin 的藥兩個月來也已經加價兩次了, 油價更加不消提, 每次入油後, 見到收據都不禁嘆氣, 現在局勢緊張, 相信油價只會繼續上漲。 記得提過一個新聞訪問中的路人甲表示, 生活不如以往, 月底要吃 pasta, 很慘呢。  他又怎會想到就是連通粉近幾個月來已經漲價了50%。

通漲實是難為了我這名升斗小市民兼慳家C9, 到超市入貨更加要打醒十二分精神。 遇到減價時, 適合的便買好。  我做這道老家家常菜, 也是因為碰上雞翼清貨減價。

這兒的雞翼體積不大, 配了薯仔, 即時變了大堆頭, 加上混有椰醬的醬汁, 下飯一流。 



18 則留言:

  1. 通貨澎漲真係好厲害,我都係見有特價嘢就入多啲

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀, 呢幾個月真係升到彭彭聲, 人工又唔見佢加得咁快

      刪除
  2. 我淨係買口罩及火酒及消毒劑都買到窮

    回覆刪除
  3. 加拿大物價都好貴,最初唔知價成日買貴嘢,現在會留意多點,格下價。

    回覆刪除
    回覆
    1. 新聞話因為 supply chain 出現問題, 而家又話係打仗, 總之理由多多啦

      刪除
  4. 換架慳油車,半電半油,可以慳一半有多

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果係短途, 半電半油係OK架
      不過好似佢咁, 遠程返工, 就可能仲貴

      刪除
    2. 越長途越平呀!
      70公里以下行電,70公里以上先行油

      刪除
  5. 有椰汁,專員咪食到舔舔脷。

    回覆刪除
  6. 真係呀,蕃茄係我地嘅常備蔬菜,我近來都話,食蕃茄都食窮呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔只蕃茄, 就係西蘭花, 三色椒, 呢D我地平日常食都貴左好多, 唉

      刪除