2022年2月27日 星期日

Tinder 詐騙王

前陣子終於看了備受談論的 《Tinder 詐騙王》,  情騙的真實故事現已廣為流傳,  在此不贅。 平心而論, 這齣紀錄片的確跟電視上一般的犯罪檔案有所不同,  節奏明快, 沒有拖泥帶水, 當中更有一點懸疑, 吸引觀眾看到最後。

我和專員看過後, 都禁不住討論究竟詐騙王如何能夠得逞呢。 除了精心設計的人物角色外, 更要有道具、場景的配合: 私人飛機、名牌衣飾、高級食府等等, 營造上等人的形象。   同時不得不承認, 詐騙王懂得捕捉受害人心理, 令她們感覺自己受呵護、與別不同。
 
我不是在怪責受害人, 不過明顯地女生都渴望找到一個「靚package」。  記得多年前網上流傳「生女要似趙海珠」, 一言以蔽之, 女人最緊要命好, 嫁得好, 成為人生勝利組。 何謂嫁得好, 大前提就是要婚後生活無憂。
 
作為觀眾, 冷眼旁觀, 自會找到騙案不合理的地方。 身為鑽石大王的兒子, 樣子不賴, 腰纏萬貫, 還需要在Tinder交友嗎?  相信劉公子、李公子一等富豪另有結識朋友的渠道, 實是無需什麼交友程式吧。 
 
此外, 鑽石大王兒子有難, 居然不是第一時間向甚有人脈的爸爸求助, 而是要塵世中一個弱質女子幫忙, 也說不過去吧。 然而當局者迷, 受害人只是一心拯救愛郎、好友,  當時也沒有想太多啦。
 

12 則留言:

  1. 係喎,點解要喺交友app識女呢,完全係突破盲腸👍🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一開始已經有呢個問題, 富家公子都要用app??

      刪除
  2. 呢齣嘢宣傳了得。喺呢度日日講。

    回覆刪除
  3. 我未看這套,倒看了Inventing Anna,她的野心很大呢,而且對自己的欺騙行為形容得很合理。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人推介過 Inventing Anna, 我睇過佢真人訪問, 佢真係唔覺得自己有錯喎, D反應好軟皮蛇

      刪除
  4. 只要有果班冇腦蠢女人,就橋唔怕舊

    回覆刪除
  5. 身邊每一個毒男同我傾計,問我點樣先可以溝到女,我話第一樣嘢就係唔該同我delete曬你電話所有嘅交友apps先。🤮

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家仲有無個D speed dating, 記得識人參加過, 好似「風塵三俠」毛周朱個D飯局

      刪除