2022年2月25日 星期五

多事之秋

自昨天開始, 烏克蘭的情勢便成了焦點, 新聞台更是無間斷報導, 當中更有相關的討論。  現在距離總統選舉還有44天, 雖然馬仔仍沒有宣佈角逐連任,  事實上他的選舉工程早已展開, 只是沒有正式宣告而已。  他先前一心想當和事佬, 可惜仍是事與願違。 不曉得烏國之事會不會對選情有影響呢。

以往在老家看新聞報導, 說到某某地方有戰事,  多是一、兩分鐘的篇幅, 我總覺得它離我很遙遠。  然而這是我第一次感受到一個小國如何迅速給吞噬,  又好像無人施以援手, 要單打獨鬥。

或者我以前看得太多粵語長片, 電影中的角色忠奸分明, 相信邪不能勝正, 石堅到了最後也要跪地求饒。  不過現在不得不承認, 現實和電影始終是兩回事。 


 

9 則留言:

  1. 政治真係好黑暗,各國都有自己嘅考量。制裁我覺得冇用。

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子講得無錯
      例如而家臨近選舉, 有D參選人都唔敢正面回應, 好似他國事與我何干

      刪除
  2. 經過呢幾年你老家各方面俾人冇炮火嘅吞噬,你仲覺遙遠咩

    回覆刪除
    回覆
    1. 老家好似慢動作被凌遲
      個度就要一劍封喉

      刪除
  3. 回覆
    1. 見到聯合國安理會主席係呢個國家, 北韓就係裁軍會議主席, 你話世事可以有幾荒謬

      刪除
  4. 今朝睇米紙訪問當地港人,只係聽到嗰下突如其來嘅爆聲,我都嚇到透唔到氣,覺得當地生活居民超勇敢呀!

    回覆刪除