2022年11月13日 星期日

為了靚靚

為了靚靚,犧牲一切要靚~   靚靚~女仔都希望得到 

上回提到真人騷的女參賽者的樣子如倒模,沒想到昨晚的八卦娛樂節目也談及整容手術。

原來五大最普遍的整容手術分別是: 隆胸、抽脂、眼皮手術、腹部整形和隆鼻。

節目邀請了一位整容醫生當嘉賓。 他認為「大執位」目前已經不大流行,「微調」已經足夠,盡量以自然為主。  當然他的意見跟某些審美標準恰恰相反。  

隨後他們談到越來越人去整容,而且亦開始年輕化。  我之前看過一個專題報導,一名二十多歲女生打工賺錢不多,卻願意每月花幾百歐元去打針隆唇、隆鼻,主要就是受了社交媒體影響,覺得「口腫鼻腫」就是美,絕對是為了靚靚,亂咁整容為靚。  

他們更談到的一些手術,我不明所以,最後要上網查字典才知道是什麼一回事,如臀部拉皮和陰唇整型術,完全超乎我想像。

其實我們的一位友人因為眼皮鬆弛下垂,影響視力,做過眼皮手術。  還記得當年見到某地區領導人的兩個超級大眼袋時,我對自己說,要是有天我的眼袋也是如此,我必會要除之而後快。 😁


10 則留言:

  1. 聽說有好些人整容整到上引。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得一來要維修, 二來佢地成日都想精益求精

      刪除
  2. 我好鍾意睇啲整容電視節目。所以知有女性嘅rejuvenation. 男性抽脂再注射整大條腸, 我呢邊係完全冇打格直接播出。(王子留言)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你同我家中某人一樣, 佢都鐘意睇呢D
      我反而只接受到皮膚科個D

      刪除
  3. 呢度某整形醫生每逢請人,就有過百人去應徵,因為成功得到份工嘅,醫生會免費提供服務,做生招牌😎

    回覆刪除
  4. 以前話...
    愛靚唔愛命...
    希望科技進步,
    好讓大家愛靚也能愛命!哈哈!

    回覆刪除
  5. 整過嘅,年紀越大越恐怖,個個倒模樣

    回覆刪除