2022年11月3日 星期四

Potée au chou 蔬菜燉肉

這道 Potée au chou 蔬菜燉肉是參考專員媽的食譜來做。  當天的主角就是它: 羽衣甘藍 chou frisé,然後再配上紅蘿蔔、薯仔等,總之就是依自己口味配搭,各適其適。 至於肉呢,大多會用上 lardon。 


專員媽通常會煮一大鍋,我做的份量卻比較少,因為專員一來不喜歡湯類,二來不愛吃羽衣甘藍,所以這一道蔬菜燉肉只限我一人獨享。    


法式家常菜不一定花巧多多,這道便充滿了鄉村風味。 

10 則留言:

  1. 清清地唔錯,我同專員一樣,不大喜歡食羽衣甘藍。

    回覆刪除
  2. 未試過食煮熟嘅羽衣甘藍呢,其實係諗唔到可以煮黎食😅,生嘅我就麻麻地,食完個胃唔多妥。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我覺得呢D係好鄉下野做法, 有咩煮咩

      刪除
  3. 香港的羽衣甘藍做沙律...
    好硬和“鞋”口...

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 係呀, 不過得我一個人食, 唔會一次過煮哂啦

      刪除