2022年11月26日 星期六

力有不逮

When in Rome, do as the Romans do, 在羅馬做羅馬人做的事,意思是入鄉隨俗。  

可惜我來了多年,  他們的一些表情動作,我仍然未能做到,例如這個廣告中的小妹好驚訝的表情。


我認識的人中,不論老幼,當他們做這個表情時,我都覺得很自然,毫不誇張。 可是我老是做不來,感覺尷尬。

題外話: 專員說別小看這個區區二十秒的廣告,其實創作人也花過心思。 為什麼小妹妹是海盜打扮?  因為要配合她的一句對白 "Je t'ai à l'œil"。 Je t'ai à l'œil  意思是"我在盯着你"。

Œil 解作眼睛,是單數, 複數是 yeux。  所以小妹妹一開始就戴上眼罩啦。


悄悄跟你們說,我最近喜歡模仿小妹妹說 "超級好味道" 的表情,不過只限家中。 😜  


 


14 則留言:

  1. 模仿得多,以後就會越來越自然。

    回覆刪除
  2. 個小妺妹真係又得戚又可愛!

    成長環境唔同,我地細個返學時,都唔容許用咁多表情表達自己🤷🏻‍♀️

    回覆刪除
  3. 你用乜嘢app 可以錄到調廣告片㗎? (王子)

    回覆刪除
    回覆
    1. 無用apps架, 係一個錄電視節目嘅programme, 再cut 出黎咋

      刪除
  4. 這個表情是法國人慣做的表情嗎?
    我想話我學唔到美國人果句aww,永遠都唔啱音。

    回覆刪除
    回覆
    1. 個人觀察, 呢個好似好surprise咁嘅表情時不時出現

      刪除
  5. 呢d表情好普通啫,有咩難度

    回覆刪除