2022年11月17日 星期四

Spaghetti bolognese 肉醬意粉

趁着超市有優惠價,我又來試一試這個牌子的罐頭蕃茄。 包裝說明蕃茄百分百來自意粉國,同時已經剝皮切粒。

隨即做個簡易快捷的肉醬意粉。 街坊貼士: 煮肉醬時加入一些紅酒,味道更好。 果然肉醬多了一份水果甜味,不錯不錯。

好一陣子沒吃過肉醬意粉了,吃完後真的很滿足。 🥰

  

12 則留言:

  1. 我最喜歡試罐頭番茄,碟肉醬意粉好吸引。

    回覆刪除
  2. 小聲說,煮意粉嘅時候,我都鍾意搵啲意國製嘅粉呀、汁呀、菇呀咁,心理上會覺得好食啲!

    回覆刪除
  3. 同事常常食辦公室附近的餐廳肉醬意粉...
    實在餐廳的選擇不多...
    我都會間中食下!
    還好是不錯,
    當然比不上你住家製造!私房意粉!哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我又未至於自己整意粉, 哈哈
      其實我有諗過架

      刪除
  4. I really like this dish, I prepare it often for dinner :)
    Greetings from Poland!

    回覆刪除