2023年3月10日 星期五

乞嚏大魔王

這星期以來,不曉得是不是有人在我背後不斷說我的壞話,所以一大清早,我的鼻子開始發癢,忍不住便打噴嚏,而且打個不停,隨後鼻水直流,只好不停擦鼻子,更擦得鼻頭發痛,因此我也十分無心機。

因為我沒有頭痛、喉嚨痛等徵狀,所以我相信我不是患上感冒。後來懷疑是不是過敏呢?   但是家中擺設一如以往,也沒有更換什麼清潔用品,實在不知過敏原從何而來。 家中某人更說,過敏原可能就是少爺。  聽到這冷笑話,我也無力反駁, 唉。


14 則留言:

  1. 可能係𨍭天氣有關啦,我每次𨍭季都會鼻痕痕,但我會全日狂搽lotion喺個鼻到,就係怕呻損個鼻。

    回覆刪除
  2. 我有時都係咁,只會流鼻水,無其他病徵

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時我朝早都會流下鼻水, 但係今次一嚏嚏完, 個鼻好似開水喉咁呢

      刪除
  3. 又或者是抵抗力差了,不妨多運動增強抵抗力。

    回覆刪除
  4. 我有貓敏感都冇打乞嗤。

    回覆刪除
  5. 有人。。。背後。。。講你咯。。。
    哈哈!

    回覆刪除