2023年3月30日 星期四

港式西多士

在老家時,我很喜歡光顧茶餐廳,不過西多士卻不是我的首選。

為什麼這天會做起西多士來呢? 

因為家中剛好有隔夜方包,而且頗乾。 但是我不想因此扔掉,於是便想起港式西多士。

記得老媽做的西多士,就是雞蛋加上牛奶,份量只憑感覺。  

我家沒有糖漿,便用楓糖代替,儘管吃起來沒有老家的風味,依然還是不錯吃,當然也很邪惡呀。


 

15 則留言:

  1. 香港名物!
    現在有多種改良版!哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見到有介紹, 但係總係覺得好怪呀

      刪除
  2. 我都好耐無食啦,小時候跟外婆去冰室,就係食呢個或者係鮮油多,難得外婆又無咩乜高物高,不知幾enjoy!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只係細個食過下, 之後都好少點啦

      刪除
  3. 我直接用蛋,冇加奶。(王子)

    回覆刪除
  4. 邪惡既西多士,港人都好喜歡食佢呀!😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過我都係鐘意食煎嘅, 炸嘅就麻麻

      刪除
  5. 我覺得自己點整都整唔出茶餐廳既水準

    回覆刪除
  6. 家裡經常有隔夜方包,但從沒弄過西多士,好像可以一試。(我也有楓糖漿)

    回覆刪除
    回覆
    1. 坊間食譜甚多, 你可以找一個合口味的

      刪除