2023年4月2日 星期日

虛驚一場

阿花小姐近來在我家依然維持「朝九晚五」的習慣。  我家少爺也逐漸接受她在家裡出現,只是偶爾當阿花小姐在他身邊經過時,挑釁生事,不過阿花小姐也非省油的燈,自然也會還擊。

這星期某天,阿花小姐睡覺時身子抽搐,更突然氣喘非常,我和專員見到了,也很擔憂,真是恐怕她就此和我們說再見。 後來她的呼吸漸漸平穩,我們才放心起來。 

她年事已高,相信已經十多歲了,身體明顯不如以前,呼吸也比過往急促了。 她在我家時,我們亦儘量給她一個安靜的環境,她可以好好休息。 

 


12 則留言:

  1. 阿花小姐已經是老婆婆,希望牠可以繼續健康生活下去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢年紀唔細,我地盡量都俾我好D嘅環境佢休息下

      刪除
  2. 下面兩張相嘅阿花超萌😻😻,完全睇唔出,原來已經合資格拎長者優惠,真係要好好寵愛呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢已經算係婆婆,有時都唔夠後生嘅 Mr. Looping 鬥,一打完就氣喘,所以我見到都會阻止唔好打交

      刪除
  3. 當貓地一年紀大,就特別擔心

    回覆刪除
  4. 抽搐可能有腎衰竭
    那時細佬到晚期時
    經常都有抽搐

    盡量愛他多些

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地估佢心臟有問題, 所以呼吸急促
      而家只有盡量俾個舒適環境佢, 要帶佢去睇醫生, 始終比較難

      刪除
  5. 盡量給她美好嘅每一天。(王子)

    回覆刪除