2023年4月27日 星期四

不甚了了

慳家C9平時喜歡瀏覽各大超市網站,看看有沒有什麼吸引的減價貨品。

不知何故,從這星期開始,某些超市網站上的圖片在我的電腦變成矇矓一片。 陳記的宣傳單張和小冊子已是 pdf 格式,我也打不開來看。

專員過來幫忙,也找不到問題所在。

最奇怪的是,要是我們棄用 Firefox, 改用 Miscrosoft Edge 的話, 圖片和目錄又是清晰可見。 

對我這位電腦白痴來說, 這又是另一個 X檔案。   

 

12 則留言:

  1. 我都攪唔清,我用火狐係要匿名留言。

    回覆刪除
  2. 亂搭句嘴⋯⋯最近我睇本地news,如果有Instagram連結嘅片,都會睇唔到😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度好多網頁, 如果揀左唔比追蹤曲奇, 都一樣睇唔到 (阿毛)

      刪除
  3. 回覆
    1. 據說係安全問題, 唔知係唔係 (阿毛)

      刪除
  4. 一定係兒童不宜。(王子)

    回覆刪除