2023年4月24日 星期一

棄養

物價上漲,生活成本增加,就連毛孩都成了通脹的受害者。 

根據新聞報導,寵物遺棄數量不斷增加,今年第一季已經增加了 15%。  這一年多以多,毛孩的食物和護理用品的價格一直上升。 我們為主子買乾糧及罐頭等,便確確實實感受到通脹的威力,估計至今價格已經漲了一成多。 

面對生活開支增加的壓力,不少人因而棄養家中毛孩。 相信出於同一原因,收養毛孩的申請也減少了。  照顧一位健健康康的毛孩,一年的開支大約要一千歐元。要是毛孩生病、受傷,醫藥費更是不可預知。 有些家庭可能收入不多,經濟困難,要節省開支,不得不放棄毛孩。

毛孩待在收留所的時間也比以往久了,平均由51天增加至56天。  因此毛孩收留所目前不但已經飽和,而且更有財政壓力。  


21 則留言:

  1. 養毛孩確實不簡單,真要考慮清楚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果無能力照顧佢地終老, 真係唔好開始 (阿毛)

      刪除
  2. 棄養其實從來都唔應該係一個選擇😢

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前我都有同樣想法
      不過而家會多左一份諒解, 例如對一D獨居長者, 有時真係會好無奈放棄
      之前有位婆婆, 佢靠微薄退休金過活, 因為通脤, 佢話整整一個月無食過肉

      刪除
    2. 我明妳意思,正如我超like毛孩,但體能上無法照顧,所以諗都唔敢諗去養。

      刪除
  3. 同生小朋友一樣
    無錢無心無力無精神無經濟
    千其唔好養

    回覆刪除
    回覆
    1. 無力照顧, 真係唔好開始
      不過我而家會多左一份諒解, 例如對一D獨居長者,
      只靠微薄退休金過活, 不得以要放棄

      刪除
  4. 通脹嚴重到咁,好慘。
    我好鍾意貓,最初係父母唔鍾意所以冇養,後來係因為怕養唔起同照顧得唔好所以冇養。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果真係知道無能力照顧, 真係唔好開始
      正如我係上面講, 有D長者生活艱難, 無奈放棄, 我會明白當中處境
      不過如果係因庶放假旅行, 遺棄佢地, 真係唔值得原諒 (暑假一直都係遺棄寵物的高峰期) (阿毛)

      刪除
  5. 我有朋友養一隻狗,兩隻貓。開支都幾大。佢要特登去平價街市買新鮮肉,話平過罐頭糧。(王子)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地識有對夫婦, 有幾隻巨型犬,有幾隻貓, 仲有兩隻馬仔, 我地都唔敢問佢地用多幾多錢 (阿毛)

      刪除
  6. 養毛孩不單要有愛心,而金錢花費都不少,由其是佢哋生病了,加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我好唔鐘意個D因為自己要放假旅行, 又或者毛孩年老多病, 而棄養嘅人 (阿毛)

      刪除
  7. 回覆
    1. 考到牌, 都唔代表可以勝任 (阿毛)

      刪除
  8. 我好佩服因毛孩而唔去旅行, 唔出街食飯既朋友

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我地都會係咁架, 哈哈 (阿毛)

      刪除