2023年4月5日 星期三

自製烏冬

忽然想吃炒烏冬,身處山旮旯的我想吃自然就要自己動手做啦。

看了幾個食譜,材料只是麵粉、水及鹽,我最後參考了這個做法,因為見到無需用腳踩踏。 但是做到一半,我便後悔了,亦明白為什麼不少人都採用腳踏的方法來做。  我也沒有半途放棄,出盡氣力揉搓麵團,運動量十足。😅 

不可否認,依照這個方法做的烏冬,和我之前做的手工麵相比,吃起來是較為柔滑。 

儘管烏冬源自東洋,不過「炒烏冬」還是港式茶記版本較合我的口胃。 

 


12 則留言:

  1. 真係好多功夫又用氣力,犀利啊👍

    回覆刪除
  2. 老鼠仔又大隻咗💪🏻

    有冇加埋辣椒油呢?利申: 我怕辣的

    回覆刪除
  3. 妳隻手完全好番喇,咁用力,好怕妳又再傷

    回覆刪除
    回覆
    1. 你仲記得我係手殘女, 哈哈
      我以為無咩事, 所以呢個係我另一個原因整到半路就後悔

      刪除
  4. 好厲害!身處山旮旯令你爆發小宇宙!

    回覆刪除