2023年3月7日 星期二

名牌買餸車

閒來無事又去散貨場尋寶,看看能否找到心頭好。

居然給我見到這輛名牌買餸車。

 

坦白說,我以為它已是明日黃花,上世紀的事呢,甚至可能已經不復存在。 不曉得年輕一代對它有多少認識呢。 

正所謂「日頭唔好講人」,那天的午間新聞便提及它回歸巴黎時裝週,款式和衣料看來又是走懷舊路線啦。

 


14 則留言:

  1. 唔講真係唔記得咗呢個牌子,印象中,以前電視都有賣廣告。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我反而最記得有個gag問有無Pierre Car雙

      刪除
  2. 我沒看過名牌賣餸車. 布料會很結實

    回覆刪除
  3. 我呢邊仲有佢嘅服裝門市㗎。(王子)

    回覆刪除
  4. 我對呢個牌子有印象啊!

    回覆刪除
  5. 阿毛
    想問你
    之前你不能用真名留言
    係點樣可以變返用真名留言?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔知, 見有得揀account, 之後click, 又得, 不過時靈時唔靈, 好神經刀

      刪除
  6. 呢個牌子一早上哂大陸

    回覆刪除
    回覆
    1. 一來我唔係好識名牌, 二來好耐無返去啦

      刪除