2023年3月3日 星期五

古老當時興

平日總是一身「牛記笠記」的我對什麼時裝潮流實是無甚興趣。 

但是見到電視介紹法蘭西聖羅蘭今年的秋冬系列,都忍不住想設計師是不是又在「炒冷飯」。 


當然我也可以換句話說,設計師是向八十年代致敬。 顯而易見,又來大墊膊西裝外套,兜兜轉轉,潮流又回到數十年前。  

還有人記得《打工女郎》嗎?  我幾個月才在某串流平台重溫了,所以當我一看到一眾模特兒在天橋走出來,我立刻便想到這套電影了。



 

11 則留言:

  1. 潮流既嘢,無幾年就番炒架啦,又話復古又話點點點

    回覆刪除
  2. 估不到又來墊肩,只是更誇張。

    回覆刪除
  3. 有點覺得⋯⋯新不如舊囉。不過”fat唇”嘅嘢,我識條鐵咩😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同樣都係唔曉, 而家興咩亦都唔知

      刪除
  4. 哈哈,大墊膊,玩復古!😊

    回覆刪除
  5. 係日本見到喇叭褲已經回歸

    回覆刪除
  6. 個個都一字膊。(王子)

    回覆刪除