2024年6月18日 星期二

重出江湖

大選在即,各路人馬四出拉票。 最令人意外的是前總統居然重出江湖,報名參選。 

荷蘭先生解釋是次參選並非是為了個人利益,而是藉此可以阻止極右派上台。

作為一名塘邊鶴,我對他的復出沒有意見。 

不過作為一名外貌成員,我可有發言權。

不曉得是因為少了造型包裝,還是因為他年紀大了,打扮比較隨意。

他比以往真的發福了不少,西裝外套不合身,像是很勉強才把鈕子扣上,穿著得沒有總統時像樣,也不必說到他的髮型啦。

看來當演員的現任荷蘭太要出一分力,幫他一把啦。 


 

10 則留言:

  1. 看來佢真係要執執自己個樣😅

    回覆刪除
  2. 髮型先難搞,都唔係好多得剩😂😜

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔要求高, 梳得整整齊齊已經OK

      刪除
  3. 頭髮真係冇計 你睇下有錢到李嘉誠都冇得搞……😈

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔要求高, 不過佢最少可以梳得整齊D

      刪除
  4. 就係冇錢買西裝,要重出江湖。

    回覆刪除
    回覆
    1. 前總統每個月都有薪金, 應該唔會買唔起, 就算買唔起, 我諗都會搵到贊助

      刪除