2024年6月6日 星期四

選舉宣傳單張

還有數天便是歐洲議會選舉投票日,今天打開信箱,我們便收到了各政黨的宣傳單張。

 

根據最近的民意調查,暫時領先的是被指為極右的 Rassemblement National 國民聯盟。  

歐洲到時是向左走,還是向右走,沒有投票權的我,充其量只是塘邊鶴一名。

要是我有一票在手,或者我會投給動物黨。 😄

 

7 則留言:

  1. 其實我好怕煩,又嫌下下要花時間去「認識」候選人,先可以作出選擇,係廢時失事,但無論市省聯幫選舉,我都會去投票⋯⋯就算經常搭沉船😂,始終有啲野係應該做,亦唔應該俾藉口自己唔去做。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你盡公民責任, 讚呀~
      你地個邊係咪就黎又大選?

      刪除
    2. 省同聯幫政府,都係咁放風話想提早大選,但就未公布🙄

      刪除
  2. 我們這邊七月大選,我們一家都會投票。

    回覆刪除