2017年7月15日 星期六

Raspberry & White Chocolate Muffins ~~ 乳酪篇 (附食譜)

本來準備做 Raspberry muffins, 只是突然想到專員既喜歡覆盆子, 又喜歡白朱古力, 何不兩者加起來呢, 試試味道如何。 以我慣用的食譜為基礎,  然後看看人家怎麼做, 再加加減減, 毫無章法。  

我這回不用淡忌廉, 而是 fromage blanc, 其實只是為了清掉存貨。 我覺得 Fromage blanc 跟原味乳酪的質感差不多, 不過Fromage blanc 的蛋白質和乳糖的含量都比乳酪高。



原來新鮮的覆盆子和白朱古力是個超配的組合, 我先前沒有想過呢。 覆盆子的微酸跟白朱古力的牛奶甜味配搭得天衣無縫。 專員超愛這個組合, 只是嫌白朱古力的份量不夠多。







材料:
低筋麵粉....280g
雞蛋..........2個
細砂糖.......80g
無鹽牛油..........25g
原味乳酪..........250ml (我以 fromage blanc 代替)

泡打粉........2茶匙
雲呢拿香油...1茶匙

覆盆子.........適量
入爐白朱古力........120g
 

做法:
1. 將白朱古力切粗粒。低筋麵粉和泡打粉一起過篩, 備用。
2. 牛油加砂糖打發, 然後加入雞蛋攪拌, 再倒入
雲呢拿香油和原味乳酪拌勻。
3. 將過篩後的麵粉加入, 再放進覆盆子, 用橡皮刮刀切拌均勻。
4. 將麵糊舀入烤模內至一半時, 加入白朱古力粒, 再覆上麵糊, 然後再放上覆盆子作裝飾。
5. 焗爐預熱180℃烘烤20-25分鐘左右即可。

22 則留言:

  1. 呢個紅白簡直係鐵腳絕配👍🏻👍🏻👍🏻

    回覆刪除
  2. 仲有冇得摘呀?再焗多次囉.

    回覆刪除
  3. 好似好好食咁喎!酸+甜好好食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 估唔到佢地咁夾
      題外話, 我而家追緊 The Handmaid's Tale, 第三集睇到我心寒, 據講係外國學生必睇嘅書, 你有無睇過?

      刪除
    2. 係啊, 有啲學校要讀呢本書。 但我果間唔駛。 大學英文科睇作者嘅另一本書Robber Bride, 係另一種心寒(講女性間嘅競爭同妒忌)。

      刪除
    3. 我 search 左, 原來呢本書都拍過電影, 唔知邊度有得睇呢

      刪除
  4. 不如雪定啲raspberry喺freezer,等到Valentine's Day整吖,感覺上好啱feel呀!

    又,嫌白古力少就要加返啲家用啦!XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個 freezer 梗有啦, 食哂D新鮮嘅先 ^^
      叫加家用, 佢情願食少D XD

      刪除
  5. 顏色賣相相當討好,如果美味更加不得了~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果鐘意酸酸甜甜嘅話, 一定會話好味

      刪除