2018年5月25日 星期五

紋身

見到這個廣告牌時, 我在想在老家這類紋身護理產品會公然地賣廣告嗎? 

我從小被灌輸的觀念,  有紋身的人等同於壞人, 是有背景人士, 老媽千叮萬囑別惹上「公仔佬」。  雖然紋身越來越普遍, 不過我相信有人仍然有這種想法。  要是類似廣告在老家出現, 會不會有道德委員會委員出來抗議呢? 🤔 

我在電視上看過關於紋身的節目, 有美國製作的 Best Ink, 本地的 Tattoo Cover : sauveurs de tatouages。 來紋身的人背後都有個故事, 想在自己身上留個紀念。 我最記得有位男子, 他的愛犬離世了, 他就為此刺了個紋身, 整個紋身由前臂覆蓋至接近手腕。 別人見到這個紋身時, 總是問長問短, 他不想再要常常解釋, 所以決定把它改掉。 我還看過紋身大師直接在皮膚下筆, 完全不用起稿。 
 

我在這裡一些認識的人也有紋身, 幸好他們都沒有刺上「九唔搭八」的中文字, 不然我怕看見了會忍不住笑。🤭😁  後來我才知道每十個法國人就有一個有紋身。  非常怕痛的我一定不會嘗試, 而且聽說他日後悔要洗掉紋身, 激光射在皮膚的痛比刺上紋身時更厲害十倍。     
 

17 則留言:

  1. 仲有好多人依然如你所講一提紋身即唔係好人
    以前睇Miami Ink,所有纹身師等同藝術家,有專門雜誌每期報導,同世界各地同行交流,去纹身d客每人都有不同故事,紀念離世親友,戰友,寵物甚至紀念自己戰勝病魔重生⋯⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. 講開雜誌, 呢度種類都好多, 除左煮食, 八卦, 時事, 仲有跑步, 打獵, 瑜珈, etc 香港應該無呢啲市場

      刪除
  2. 紋身真係越來越普及,我有好幾個女同事會將仔女生日紋喺身上,我明佢地用意,但仍不禁諗起92黑玫瑰對黑玫瑰嘅飄紅。^^”

    回覆刪除
    回覆
    1. 講起飄紅, 我想起我同事搬office時, 係自己啲野貼 Post-it, e.g. Telephone+佢個名, 我個時就笑佢係飄紅 ^^

      刪除
  3. 紋身的不一定是壞人,有少少紋身圖案也可以當是裝飾,但紋到成身都係,我見到會覺得好唔舒服。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最怕紋到塊面都有, 唔係好識欣賞

      刪除
  4. 我哋的西人朋友紋左D中文字,成日問我哋睇唔睇得明。其實D中文字係九唔搭八嘅,真係笑C。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時佢地買啲床單, 裝飾都有中文字, 都係九唔搭八, 佢地問我時, 我唔知點解釋

      刪除
  5. 有啲紋身係幾靚㗎。但係全身變咗畫布就冇咗美感囉.

    回覆刪除
  6. 因為難洗得甩,所以我接受唔到紋身

    回覆刪除
  7. 好怕見到啲靚女白雪雪皮膚
    紋到全身密麻麻,
    好可惜...
    嘥咗佢雙親給佢美麗身軀

    回覆刪除
    回覆
    1. 紋到雙手雙腳都係, 同埋係塊瞼, 我就唔識欣賞

      刪除
  8. 紋身真係好個人,最緊要係紋完唔好後悔:P
    飄紅好經典人人識XXD
    HK依家我諗無乜雜誌market了吧
    床單通常會有乜字?雙喜定祝君早安之類?^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 紋之前想清楚, 唔好第日後悔
      香港仲多唔多人睇雜誌, 其實我係鐘意揭紙多D個D人 ^^
      床單啲字係無意思嘅單字, 唔知點解釋

      刪除
  9. 我们是拥有 18 年历史的专业医疗美容机制造商。我们在研究激光美容机方面拥有丰富的经验。

    HENMILY 是中国一家专业的美容仪器制造商,生产二极管激光脱毛机、纤体仪、皮秒激光机、纹身和色素去除机、IPL 光子嫩肤美容机等美容设备。我们提供 OEM 和 ODM 服务。
    激光纹身去除机 https://henmily.com/zh/

    回覆刪除