2018年5月8日 星期二

搭橋

5月8日是二次大戰勝利紀念日,  法國把這定為天假期。  除了這天外, 五月份的公眾假期還有勞動節(5月1日)、耶穌升天節 (5月10日)、五旬節星期日(5月20日) 及聖靈降臨節(5月21日)。
只要懂得如何請假, 就可以來個悠長假期, 稱為「搭橋」 (faire le pont)。 今年的勞動節和二次大戰剛巧在星期二, 有些家長想和子女一起遊樂, 索性在星期一就向學校請假, 他們會有各種理由, 當然不包括玩樂啦。  儘管校長、教師都知道是藉口, 也無可奈何。 
 

可惜今年鐵路工人大罷工, 估計有可能持續到七月底。 要是一早計劃坐火車到較遠的地方, 事必麻煩多多。

15 則留言:

  1. 香港d學校都話明唔凖以旅遊作藉口請假,但又係一樣大把人做
    你有冇整返個長假出遊呢🤔

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有諗過會唔會做左個壞榜樣俾啲仔女睇呢?

      刪除
  2. 香港的國際學校學生就經常會提早放假去玩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前知道有啲國際學校話做 project 就唔駛返學

      刪除
  3. 係咪一般夏天比冬天多假期?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係5月較多, 之後就係聖誕新年啦
      不過佢地有5星期年假, 好多人都會係暑假放
      所以暑假就好少有罷工 😁

      刪除
    2. 5星期年假實在太夢幻....XXD

      刪除
  4. 一個月有4日假期真係爽呀,我地最多都係聖誕一連兩日(25、26)假咋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 專員好多同事都揀放假, 唔係香港只識攻略 😁

      刪除
  5. 一個五月已經有5日公假,真係爽。 我哋一年只有8天

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇過, 今年有19日, 仲有5星期大假, 羨慕C好多人

      刪除
  6. 奧地利月都有四日紅假。(8號唔係,但係31號)

    回覆刪除
  7. 原來法國都有咁多公眾假期,上班族年假多唔多?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇過, 今年有19日, 仲有5星期大假, 羨慕C好多人

      刪除