2018年5月31日 星期四

是拉差辣醬雞塊

本來想做香茅雞腿, 但是當專員看到我正要準備時, 他馬上就說他想吃是拉差辣醬雞。 Message reçu...
坊間的食譜甚多, 醃料都離不開是拉差醬、豉油、蜜糖/楓糖。  我起初參考這個食譜。 經過幾次嘗試後, 將醬汁調校至我們喜歡的味道, 同時我亦會醃肉。 
是拉差醬是專員鐘情的醬料之一。 不知道是不是老外都喜歡那辣中帶甜的味道呢?  是拉差醬在這兒的洋超也可以找到。



18 則留言:

  1. 睇見就引起食慾
    尤其你老家日日熱到hihi

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇到話三十幾度, 不過而家風都無, 一定熱上加熱

      刪除
  2. 是拉差醬簡直係洋人心目中嘅正宗中式辣味,近年見到薯片、爆谷都有是拉差醬味添啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 又,我俾妳引到我去咗食general tao chicken XD

      刪除
    2. 原來我有咁大影響力 XD
      我有諗過整呢度左宗棠雞俾街坊試架, 不過要起油鍋, 所以都係唔好啦

      刪除
  3. 我的大鄉里,未用過是拉差醬

    回覆刪除
  4. 我度土耳其人嘅kebab店都有是拉差醬提供。

    回覆刪除
  5. 我最近都想買支是拉差,但我要去中超先有我想要的匯豐牌。

    回覆刪除
  6. 我屋企嗰枝是拉差通常用黎點魚蛋食

    回覆刪除
  7. 今日終於見到西超有貨返喇,即刻買左點蝦餃食。

    回覆刪除