2017年3月1日 星期三

Bánh bao

亞洲風味停不了,  這回輪到越南蒸包 Bánh bao。 有了先前的經驗, 我開始算是掌握些包包子, 包子比起以前的好看。

餡料有免治豬肉、碎洋蔥、木耳、粉絲、雞蛋和臘腸。 因為我把臘腸切得太小啦, 它在照片中失蹤了。😥




天氣冷, 吃個熱騰騰的蒸包是最好不過呢。

16 則留言:

  1. 你要邊捏合邊轉,咁就可以包出靚摺

    回覆刪除
    回覆
    1. 中央厚邊圍簿,更易捏合

      刪除
    2. 我已經壓薄側邊, 我見人地一邊轉一邊用棍壓, 可惜我仲未把握到

      刪除
  2. 連越南蒸包妳都識,勁呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲未係高手
      你個邊有無呢D包賣?

      刪除
    2. 見過有得賣但未食過,我去親越南麵包舖都係買越式三文治。

      刪除
  3. 臘腸失蹤了係因為你孤寒。

    回覆刪除
    回覆
    1. 噓..細聲D
      王子, 雖知我存貨唔多, 又等人接濟, 唔孤寒唔得(雖然係我天性 XD)

      刪除
  4. 令人想起:
    有請...小鳳姐....唱的
    叉燒包...
    "還有那蓮蓉包呀豬油包呀魚翅包
    豆沙包 應有盡有 廣東包"
    哈!

    回覆刪除