2017年3月6日 星期一

中古黑膠

繼續執拾, 竟然發現了原來我家中有中古45轉黑膠細碟。


後來問起專員, 他說一部分是專員爸媽留下的, 其他的就是他自己掏腰包買的。



Johnny Hallyday 年輕時的樣子跟現在的差十萬八千里。 

我印象中33轉黑膠唱片在老家較為流行。 我家雖然有唱機, 不過我都是以聽卡式帶為主。 我的一位同學家裡是開唱片店的, 那時只給她一個清單, 她就會照單執藥, 為同學們錄製度身訂造的雜錦歌錄音帶。 當然是一手交錢, 一手交貨啦。


19 則留言:

  1. 那些年我唯一接觸過嘅黑膠唱片就係姨媽屋企嘅國語碟啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 反而無咩國語碟, 我家好崇洋媚外, 佢地都係聽歐西流行曲 XD

      刪除
  2. 那年代很窮,聽歌只從收音機收聽,後來是錄音帶,再後來是cd,現在是電腦。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我只識佢首 Never gonna give you up 咋

      刪除
  4. 我以前屋企黑膠碟除左歌曲,歌劇仲有無數戲曲,我外公果代嘅玩意

    回覆刪除
    回覆
    1. 戲曲都有, 我只記得我老媽有任白卡式帶

      刪除
  5. 我都係 卡式帶/CD 世代...為主...
    還有...Walkman/Discman.... :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Walkman/Discman 我都有, 部 Discman 聽到一邊行, 一邊跳線 XD

      刪除
  6. Johnny Hallyday老啲定Tom Jones老啲?
    見到Rick Astley張碟又突然醒起以前有個同學好鍾意扮佢唱歌,唱腔好似,笑到我碌地...XXD
    有同學開唱片店,超正呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我查 wikipedia , Tom Jones 老過 Johnny Hallyday 架
      Rick Astley 我只識 Never gonna give you up 咋

      刪除
    2. Rick Astley翻唱過When I Fall in Love,同學最擅長扮佢唱喱首....

      刪除
  7. 我屋企依家都有一堆黑膠唱片

    回覆刪除