2017年3月10日 星期五

From Hong Kong

專員回來跟我說, 公司的秘書小姐外遊歸來, 在茶水間大派小手信, 算是一點心意。 他更說秘書小姐手中有好幾排呢, 隨大家挑選。 我當然知道啦, 我也陪過專員你這位遊客逛過赤柱、旺角、廟街等景點呀。😎


當他給我看他收到的手信時, 我相信我的表情和她沒兩樣。


我這個表情也出現於在看 France 3 昨晚的晚間新聞時。 頭條是 PSG 給巴塞隆納淘汰了, 很多人都在哭波喪, 二條就是 Johnny Hallyday 承認患癌症。 照編輯這樣的編排方式, 世界和平真是指日可待。😉

19 則留言:

  1. psg 搞咗咁多年,投入咁多資金,都只能喺自己地頭稱霸,成不了拿破崙,只係一級陀地。呢場波,仲要輸到名垂青史,真係眼冤。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我唔明點解呢度咁多人追捧呢隊波

      刪除
  2. 所以我真係好怕收手信😓

    回覆刪除
  3. 係咩手信? 如果係 magnet 我公司都有好多同事鍾意架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 磁石貼
      佢地真係好鐘意貼到個雪櫃滿曬

      刪除
  4. 一見到小手信,腦裡面就忍唔住loop首舊歌...
    Kowloon Kowloon Hong Kong
    We Like Hong Kong
    That's The Place For You
    份手信太有呢個feel啦! XD

    回覆刪除
  5. 我呢邊唔興派手信㗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋都唔興,但係鍾意攞啲相出嚟一齊睇

      刪除
    2. 連野食都唔會買同大家分享?

      刪除
    3. 我哋都係乜都冇,如果會買嘢返嚟嗰啲,通常唔係本地人

      刪除