2017年3月12日 星期日

比利時窩夫

專員看到比利時窩夫的廣告, 明示他已很久沒再吃。 其實距離對上一次都是幾個月前的事而已。 😝

收到! 明白!  那我就讓窩夫機再度重見天日啦。



說起窩夫機, 鄰居F太太最近也買了一部。 可惜她那部窩夫機火力不夠 (我家的是 1000W), 做兩片普通的窩夫每次都要花上十分鐘。 結果她就退貨收場。



25 則留言:

  1. 我至like嘅窩夫又出現喇,
    睇見都好味,Ths

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢款窩夫我都鐘意食, 不過平時好懶, 唔想攞部機出來

      刪除
    2. 我都喺最怕整完清洗,有勞老婆大人了。

      刪除
  2. 你有機應該3幾日做一次先得架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我部係本地土炮野, 無咁多花臣架
      上次返來係上海街見到雞蛋仔模, 怕超重無買

      刪除
  3. 外國用過唔啱可以退貨真好

    回覆刪除
  4. Dip埋古古力成件事就更完美啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鐘意放 Maple Syrup, 係喎, 呢樣野係你個邊係咪好平架?

      刪除
    2. 算平亦多選擇,除咗玻璃瓶裝仲有罐頭裝添!

      刪除
  5. 呢度有得退貨真係好方便

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架, 不過有D人會濫用, 我又覺得唔係幾好啦

      刪除