2017年3月31日 星期五

中伏~~

儘管我來了好幾年, 我吃法包的功力沒有寸進, 總會在桌面留下麵包屑, 接下來也要小心擦桌子, 免得把麵包屑散落在地上。 

在散貨場見到這個「神器」, 即管買回來一試, 結果我又中伏。 這個「神器」完全不行, 零功效。 花了錢還是其次, 最要命的是某人不停恥笑我, 一直說不明白為什麼我起初會覺得它有用。😭 



忽然想起以前到茶樓飲茶, 伙記的口袋會有好幾張撲克牌。當客人結帳離開時, 伙記隨後清理時, 撲克牌就大派用場。 你們可有此印象呢?


 

16 則留言:

  1. 下次你鋪定張餐巾先食法包XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 上次講開果套係香港取景戲"攻殻機動隊"睇咗啦,完全9唔搭8!
      已經係複製人時代,仲有香港公屋,仲要用拖條喉嘅石油氣爐煲水,油麻地,銅鑼灣d最殘舊後巷,天橋等等⋯⋯座公屋搞到圓形😅

      刪除
    2. 功力太差, 要多D練習至得 ^^
      套戲而家上緊, 我地仲諗住睇, 而家可以慳番

      刪除
  2. 咁妳打算點處理呢個“神器”呀?唔知梳貓毛work唔 work呢。XD

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我見佢地唔會食到一枱都係咁啦

      刪除
  4. 回覆
    1. 我無手用個D喎, 用個大嘅好污糟

      刪除