2017年3月16日 星期四

〔甜點〕零失敗的 Tarte aux fraises

說 Tarte aux fraises 簡單易做的甜品也不為過, 只要有撻皮、crème pâtissière 跟士多啤梨, 輕輕鬆鬆便完成。 



我沒有自己弄撻皮, 只是用急凍酥皮而已。先將急凍酥皮置於模子, 底部以叉子刺小洞, 再把烘焙紙鋪在上面, 並放入豆子, 180°C 烤至金黃色, 然後放涼備用。

接著準備 crème pâtissière。 小鍋裡秤入粟粉30g和砂糖50g, 再混和, 然後加進雞蛋2隻拌勻, 隨後倒入牛奶500ml攪和, 小火加熱, 期間要不停攪動。 煮沸, 熄火, 待涼後舀入已烤好的撻殼。


最後把士多啤梨隨自己喜愛的方式排放在上面, 大功告成。




18 則留言:

  1. 我好鍾意食,特別是法國的,無英國的咁甜。但我最怕煮個custard,次次失敗

    回覆刪除
    回覆
    1. 你可以將D料攪好放係大碗, 隔水蒸, 期間間中攬下佢, 我試過, 都成功, 整出黎仲好滑

      刪除
  2. 回覆
    1. 食完先知有人話士多啤梨有好多農藥 XD

      刪除
  3. 幾易我都唔敢整,因為要自己包底...呃自己出街食一件半件無咁月巴。

    回覆刪除
  4. 啲豆可唔可以用完再用架??

    回覆刪除
  5. 用酥皮個底會唔會好快濕晒,唔脆??

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔會架, 好似 Mille feuille 咁, 個 cream 應該係杰, 所以唔會整濕個皮, 當然去到第二日, 就另作別論

      刪除
  6. 哈...可能我會失敗架!
    最近無乜新 post...
    返咗香港?
    去咗旅行呀?

    回覆刪除