2018年3月13日 星期二

菠蘿包

港式麵包癮一發不可收拾。 

繼續以低溫發酵法來做。  前一天晚上做好麵團, 放入雪櫃, 其他事明天待續。
 

翌日清晨五點多, 兩位主子吵醒了我, 我便起來安頓一切, 順道取出麵團回溫, 再小睡片刻。  我醒來後把麵團排氣、分割、滾圓,  待第二次發酵, 同時準備菠蘿皮。 隨後梳洗、看看電視, 發酵完成, 放入焗爐烘烤, 輕輕鬆鬆就攪定。  七時半左右,  菠蘿包出爐。
 

每個菠蘿包都圓滾滾, 菠蘿皮也酥脆, 我十分滿意呢。   




14 則留言:

  1. 靚仔過你老家好多餅店👍🏻👍🏻👍🏻
    但我對呢d包冇興趣,幾年都唔會食一個😏

    回覆刪除
    回覆
    1. 係老家時唔係我首選, 係呢度又會間中想食, 好奇怪

      刪除
  2. 好靚呀!一睇就知酥脆,妳真叻,乜都識整!
    加片厚鮮牛油...菠蘿油,正呀!
    諗起德國位blog友 Li J,佢返咗工後,成年無再updata!

    回覆刪除
    回覆
    1. 講開 Li J, 佢先係高手啦, 佢就真係咩都識整
      返左工, 又要顧屋企, 可能無咁多時間呢
      有人係香港食過菠蘿油, 話好怪, 唔啱佢

      刪除
  3. 賣相真係好有水準呀!有冇加魂厚牛油同杯熱奶茶同食呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果要我飲茶包沖加淡奶, 我寧願飲咖啡 😁
      有人係香港食過菠蘿油, 話好怪, 唔啱佢

      刪除
  4. 好靚仔呀 ! 加多片鮮牛油更加好味 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人係香港食過菠蘿油, 話好怪, 唔啱佢

      刪除
  5. 其實我唔鍾意食菠蘿包,但好鍾意整,見到佢發得靚又脆面就好有滿足感。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係老家時唔係我首選, 係呢度又會間中想食, 好奇怪

      刪除
  6. 我都好耐冇整過喇。挑起我條筋。

    回覆刪除