2018年3月25日 星期日

棟篤笑

男神宣告金盆𠺘口, 將會舉行最後一次棟篤笑。  不曉得脫離票房毒藥之列的他以後是不是只會出現在電影中呢?
 

棟篤笑在這裡也很流行。  然而對於我來說, 看這兒的棟篤笑絕對比聆聽考試更難, 除了當中會有我不懂的生詞俚語、食字gag 外,  也會涉及流行文化, 如果沒有背景知識, 根本不會覺得好笑, 就如洋人看不懂港產喜劇。  所以專員不喜歡跟我一起看楝篤笑,  因為每次看的時候, 我都少不了化身YY, 而他不想當熊貓博士。😁😁

互聯網圖片
專員常說現在的棟篤笑已不及以往的好玩好笑,  種族、性取向、宗教等都成了禁忌。
France 2 的前節目主持人 Tex 在別的頻道說了 " Hey guys, 你們知道要對兩眼已經青腫的女人說什麼嗎? 什麼都不用說, 因為你已經跟她解釋過兩次啦"  « Les gars, vous savez ce qu'on dit à une femme qui a déjà les deux yeux au beurre noir ? On ne lui dit plus rien, on vient déjà de lui expliquer deux fois ! »   主管男女平櫂的法國國務秘書 Marlène Schiappa 隨後投訴, 最後 Tex 被炒, 要離開主持了十七年的節目, 即使道歉也無用。  我覺得他那個笑話的確蠻爛、過時, 但是罪不致死。

一些知名藝人近來被發現他們的棟篤笑是抄襲美國藝人的,  將人家的東拼西湊、搬字過紙, 只是英文換上法文而已。 只要在 YouTube 搜尋欄位打入 copycomic 就可以找到了。 至於有沒有付版權費呢?  你懂的。 

16 則留言:

  1. 呢類笑話真係好熟悉當地方言及生活先識笑。

    回覆刪除
  2. 依家嘅世界,究竟越進步定越倒退
    欲加之罪 何患無辭

    回覆刪除
    回覆
    1. 咩都要講正確嘛, 好多野都最好唔好講, 唔係又話歧視架啦

      刪除
  3. 電視呢類節目我唔睇的,因為睇唔明,唔識笑。

    回覆刪除
  4. 雖然有點失落佢最後一次都唔黎北美開show,但又好尊重同欣賞佢只喺香港做嘅決定。。。老實講,我每次喺呢度睇見越來越多操國語人入場睇佢嘅show都百思不得其解。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好老實, 國語人又未必明佢講咩, 等於我都睇唔明個啲相聲咁啦

      刪除
  5. 我已放棄買票,等他出碟。有些人說既然是他最後一次,可考慮網上直播。
    黃子華的棟篤笑很精彩,他的哲學底加上一些不會過時的題材加抵死的演譯,令笑話變得有深度。實在不是很多人能做到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望佢開show, 啲報紙唔好劇透, 唔係真係好無癮
      以前睇過林公子、詹生個啲, 同男神比, 真係差好遠

      刪除
  6. 熊貓博士唔會嫌YY煩㗎喎XXXD

    回覆刪除