2018年3月31日 星期六

靈性

兩個月前, 我趁著冬季大減價買了一台新電腦。 之前我一直都是用我從老家帶過來的 Notebook。 可惜一個早上, 粗心大意的我打翻了咖啡,  我九秒九抹走咖啡, 電腦還是可以操作, 只是鍵盤還是失靈了,  所以我便接上外置鍵盤, 繼續使用。
 

換上新電腦前, 我已經把舊電腦內的檔案全打包, 只待專員幫忙來個乾坤大挪移。 幾個星期前, 我要找個文件, 電腦操作如常, 因此我不以為意。 前兩天, 再打開它時, 它就是昏迷狀態, 我只聽到機箱風扇在動。 😓
 

難道它以為我已經拋棄了它, 因而不想面對我?  😭😭😭  

 

16 則留言:

  1. 咁打咗包啲嘢搬唔搬到家?

    回覆刪除
  2. 電器嘢成日好情緒,-你以為佢玩完,過幾日又好返,神神化化

    回覆刪除
    回覆
    1. 有無聽過想換車, 千祈唔好係架車講, 無幾耐佢真係會C俾你睇

      刪除
  3. 我啱啱毎back up hard drive壞咗,無晒多年既相,好唔開心,所以我都無心機出post

    回覆刪除
    回覆
    1. 我而家都唔知可唔可以攪得掂 T-T

      刪除
  4. 回覆
    1. 今日用左另類療法, 搬左D files 去我新電腦

      刪除
  5. 我舊嗰部電話又係咁,每次feel到我想放棄佢嘅時候佢就會好精神!🤣

    回覆刪除