2018年3月21日 星期三

搭訕

這部翻叮遊戲機放在超市當眼處, 八卦的我當然又研究一番啦。  我正在看得入神時, 一位在中年女子在我身旁跟我說, 這遊戲機如何如何, 內裡還有什麼遊戲, 還說得一臉高興, 如找到了知音人。  保持禮貌, 我也跟她交談了好幾句。

我和專員遇上搭訕的人無數次, 在超市、餐廳、 甚至郵局, 我們都試過。 有次我們逛超市, 我在挑沙律菜時, 見到專員和一位阿伯在另一旁閒聊, 我起初還以為專員認識阿伯的, 原來只是他們在看同一貨架,  阿伯無端談起他的用家心得, 話匣子就打開了。
 

悄悄告訴你, 其實專員媽都喜歡搭訕, 跟她一起逛街時, 她會跟其他顧客聊起來, 日常生活怎樣怎樣, 只欠沒有身世大公開而已。 😁😁😁 雖然來了幾年, 我仍然未能習慣呢。😉

16 則留言:

  1. 香港都有咁嘅搭訕人
    尤其d西式超市揀咗d西式食材,10有9次有人問咩黎點食之類🙄

    回覆刪除
  2. 我諗起有次同家人去cruise,有一個來自a group of 10嘅唐人走黎同我搭訕,我sister in law咪話嗰個人明明有9個人陪佢吹水都唔知足,仲要揾個唔識嘅黎r水吹。。。其實咪就係想將從我口中套到嘅料分享俾佢個group嘅人聽囉。XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好怕呢啲人, 有啲好似他鄉遇故知咁添
      有次飛返香港, 坐我隔離係法國男人, 佢隔離係來自廣州嘅後生女, 呢位妹妹全程十幾粒鐘都同男人不停講野, 對方起初都有傾架, 最後真係聽得出佢唔想同少女再繼續吹水 🤪

      刪除
  3. 我好少遇到,可能見我外國人口面啦.但我見啲老人家搭巴士時會搭訕。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得老人家好悶, 所以一見其他人就猛講

      刪除
  4. 法國人係特別愛吹水
    試過有法國遊客入嚟學校
    吹咗1H
    結果最後煩到要職員開門請佢走

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都試過係地鐵車廂遇到法國一家, 之後吹左幾個站, 因為要落車至吹完

      刪除
  5. 老人家可能獨居生活圈子窄,平時都無乜人傾計,去到公眾場所可能都想同人搭訕也算是正常社交唔駛咁悶囉^^
    八卦一問通常人地同你搭訕會用法文定英文,佢地見你係亞裔會否自動波用英文?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得因為佢地好悶, 所以就一見人就吹水
      我呢度啲人唔係好識英文架, 一見我就緊係講法文啦, 佢當你識架啦

      刪除
  6. 我蠻接受人搭訕, 覺得很warm, 只要不過份長氣便可。 可能是因為我獨居吧, 想多一點照應。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係好怕長氣袋, 尤其仲要講啲話題無趣味, 想快啲傾完就閃

      刪除
  7. 其實我間中都同人搭訕,猶其是小孩子,不過,一定會適可而止,否則惹人討厭。

    回覆刪除
    回覆
    1. 傾一陣無咩問題, 我真係好怕長氣袋

      刪除
  8. 我都鍾意搭訕,傾下傾下又多個朋友,不過就唔會講咁多私事,又唔起人底,純粹吹下水。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有共同話題吹下無妨, 我好怕無野要搵野講架

      刪除