2018年3月8日 星期四

Cinnamon Roll Scones

心思思又想食 Cinnamon Roll Scones, 貪其省時易做, 又合我口味。 行動派當然不用多想, 說做就做。 跟上一次相比, 我的手工進步了, 外型較之前的亮麗。 味道依然合我心意。 😍


同場加映: 雞尾包, 家中椰子怪至愛, 終於滿足了他的願望。 為免等待麵團發酵等到頸都長, 便學人家利用低溫發酵冷藏的做法。 前一晚把做好的麵團放入雪櫃冷藏發酵, 第二天取出回溫, 把麵團分割、造型, 一下子攪定, 只待二次發酵完成, 就可以放入焗爐。 我只是嫌麵包不夠圓潤,  看來是做雞尾包的手藝生疏了。 不過可以放一萬個心, 我無意多加練習, 後會未必有期。 😁

16 則留言:

  1. 低溫方便好多,椰子怪一口吞幾個

    回覆刪除
  2. 唔係呀,雞尾包做得好靚。

    回覆刪除
  3. 我想好奇下,專員第一次品嘗雞尾包嘅反應係點架?係咪好奇怪港式變麵包竟然可以暗藏佢飛佛呀,嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 直情驚為天人咁啦, 試過同一日經過唔同麵包鋪, 都想買黎食, 試過一日食左4個, 問你怕未

      刪除
    2. 一日4個!!!! 勁呀!咁佢生日其實整一圏圓型雞尾包,可能佢會好滾動下喎。

      刪除
  4. 只要椰子怪愛食,妳自然就會做啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 短期唔會再整啦, 整左我都無份食

      刪除
  5. 不夠圓潤唔緊要,最緊要椰蓉餡足料XXXD

    回覆刪除
  6. 我喜歡玉桂呀,這個除了做甜品,用來炆餸都OK。

    回覆刪除