2018年3月3日 星期六

Bricohe Bouldouk

食譜取自雜誌《750g Le Mag》。 這個 Bricohe Bouldouk 是博客 Iza 的創作。 Iza 說它是法國和土耳其的混合體, 取名 Bouldouk 純粹是 wordplay。 不懂土耳其語當然不會理解當中有趣之處。


據說麵包造型讓人想起 Cappadocia 卡帕多其亞的奇岩異石。 可惜我也沒去過, 不曉得有多相似。 然而我可以肯定這個 Brioche Bouldouck 外皮酥脆, 內部柔軟綿密, 真的好吃,  絕對值得再做。



10 則留言:

  1. 奇石上網睇下似唔似囉
    呢個睇見都好味,摵一舊,我幫你洗哂d架撑又點話😏

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇左, 少少似啦
      係幫我洗哂啲野, 食多幾件都得啦 😁

      刪除
  2. 造型好靚。

    呢個睇落好玉桂feel,我有冇睇錯呀?

    回覆刪除
  3. 反而我望落第一時間諗返起Bjork同王菲個頭.....XXXD
    今年暑假一於叫埋專員去走一轉^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 王菲當年應該係"抄考" 😁
      你放一萬個心, 佢係唔會去個度架

      刪除