2018年3月5日 星期一

霸道大台

我家一直是有線 Canal+ 的用戶, 其實都是逼不得已。 我家這條街所有住戶的天線都是接收不到訊號的。 要看電視, 我們只好光顧 Canal+, 因為它可以用衛星傳播電視訊號。 所以除了 Canal+ 的基本頻道, 就是免費電視頻道如 TF1、M6 和官台等, 我們也能夠看到啦。
 

三月起, 我們再看不到法國電視一台 TF1 旗下的免費台啦。 為什麼呢?   因為收視領先各台的 TF1 要向 Canal+ 收取2千萬歐羅的播映權費用。 結果雙方談不攏, Canal+ 決定中止播送 TF1 旗下的頻道。 結果TF1 收視明顯下跌, 鷸蚌相爭, 官台得利。
 

我不算是大台的忠實觀眾, 我會看它的新聞報導、罪案調查, 又或是遊戲節目。 至於官台的節目呢, 我覺得大都是正經八百, 很有ETV的感覺。  不過如果我是 Canal+ 的管理層, 我也會下這個決定。 TF1 一直都是免費頻道,  只要電視天線接得上, 又或是上網, 就可以看, 為什麼要付巨款去轉播呢?  大台究竟是什麼玩法?  難道天下間的大台也是如此霸道?  作為一位平凡的電視觀眾, 我真的不能理解。    

 

12 則留言:

  1. 依家資訊咁發達,好多途經都可以睇到,d大台仲發緊夢未醒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多野都係互利互惠嘅, 唔明點解啲大台仲以為自己可以話哂事, 大哂

      刪除
  2. 其實大台也有沒落的一天,佢地都要有新思維。

    回覆刪除
  3. 我地呢度要合法咁睇電視就要裝cable,而cable費用又年年加而且仲加得好唔合理,所以n年前我已經cheap到cut咗cable,唔睇就算。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你個邊無免費TV?
      八卦問下, 你個邊係咪都播美劇為主?

      刪除
    2. 係呀,要睇電視就要有cable。

      以我嘅記憶,主要都真係睇美劇、美式真人show,美式遊戲節目。

      刪除
    3. 呢度都播好多美國野

      刪除
  4. 回覆
    1. 上網就唔睇佢啦, 有時去開去埋睇下咋

      刪除