2018年3月6日 星期二

喊包

我這陣子忽然喊包上身。
 

看《Coco》前, 我已聽說很多人看到哭了, 想不到我也躲不過。 我沒有大哭, 也沒有抽泣, 眼淚自自然然就流了下來。  我想起狗哥, 想起我老家。 

互聯網圖片
過了數天, 電影台在播日本電影《Les délices de Tokyo》(台灣譯作:戀戀銅鑼燒)。 電影透著一份淡然,  沒有什麼灑狗血的劇情, 我看到最後不禁鼻酸。  女主角樹木希林不愧是國寶級演員,  演技毫不浮誇, 慈祥的臉孔帶著堅毅, 縱使處於社會邊緣, 也沒怨天尤人。 看到男主角不情願地辭退她, 我忍不住流淚了。  後來我想如果要找一位香港演員做這個角色, 那會是誰呢?  不過我完全想不到。現在很想找原著小說來看呢。
互聯網圖片
我這幾天看了關於沙士的特輯, 見到當年的片段, 想起了2003年, 令人難過的一年,  我的眼睛忽然模糊了。 霎眼間原來已過了十五年。

15 則留言:

  1. 響呢方面,我都係喊包。

    回覆刪除
  2. CoCo劇情同中國傳統有相同之處,好有共鳴
    樹木希林演技爐火純青,如同身邊一位長輩,完全唔覺做緊戲,而佢本身都同癌病搏鬥緊,好堅強💪🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. Coco 睇到一半, 我都估到劇情, 不過最後都忍唔住
      你講得無錯, 樹木希林的演出就好似身邊一位長者, 唔過火, 一啲都唔似做緊戲

      刪除
  3. 年紀越大我也好像忽然感性了,也許人在異鄉,連淚線也敏感起來。

    和妳一樣,我一邊煮晚飯、一邊看沙士回顧,一邊流眼淚,連雞蛋都唔洗落鹽。^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來我都無咩野, 越睇當年片段就開始眼濕濕, 想起當時人人都戴口罩, 死城咁, 唉

      刪除
  4. 1987:逆權公民
    都係眼淚自動流出
    不其然就諗起香港...

    近期D戲......

    回覆刪除
    回覆
    1. 好幾套逆權XX我都未睇, 睇怕要搵日心情唔沈重時睇下

      刪除
  5. 我很喜歡《戀戀銅鑼燒》(港譯《甜味人間)。樹木希林好好看,她所演的角色遭遇很慘。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來香港都有上, 我以為台灣至有呢
      我睇完先明白其實我對日本社會的認識非常淺薄, 原來佢地一樣會歧視、隔離被標籤嘅人, 當我睇到佢講佢少女時被哥哥帶走後, 到左隔離嘅地方, 啲人要燒哂佢所有野, 我又忍唔住

      刪除
  6. 兩齣我都搵嚟睇吓先。

    回覆刪除
  7. 我超喜歡《甜味人間》,永瀨正敏演得極好,樹木希林已臻化境,香港無演員可企及。

    妳的老家已死了。我沒哭泣,也沒唏噓,唯願心靈能永遠自由,無論在那裡,永遠當個宇宙公民。

    回覆刪除
    回覆
    1. 禮崩樂壞, 雙重標準, 就係今日嘅寫照

      刪除