2018年11月14日 星期三

洗車

兩個大鄉里第一次光顧自助洗車。  自助洗車機的程式有好幾種: 高壓噴水、泡沫清洗, 還有軟水打蠟。 只要投幣, 再依著程序來做就是了。 每個程序都有時間限制, 要快手快腳才行呢。

專員東抹西擦, 最後將泡沫沖走, 車子又變得光亮。
 

15 則留言:

  1. 乜要自己郁手架,唔係自動嘅咩🤔
    咁平時邊個洗車呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 自助, 唔係自動嘛
      平時洗, 一定唔係我啦, 洗碗我都已經唔想做 XXD

      刪除
  2. 我地每年都會咁洗一次,心理上覺得比機洗乾淨啲,但就真係好有「爭分奪秒」feel。XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 尤其係屋企邊會有個類高壓水槍 ^^

      刪除
  3. 我哋的自助洗車,人坐入車廂中。跟著條 conveyor belt,係由機器洗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地呢度都有呢類, 我都見過, 亦識人將架新車揸入去洗, 結果花哂

      刪除
  4. 喺呢啲自助洗車我呢邊嚴禁啲人東抺西擦㗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度有個擦俾埋, 應該唔係用來裝飾掛 ^^
      你個度點解唔俾呢?

      刪除
    2. 寫明唔可以。唔知點解。

      刪除
  5. 家附近新開了一家自助洗車,$50。20 分鐘洗,20 分鐘乾。他們幫你洗的話,$160。唔見有人幫襯。

    回覆刪除
  6. 我家肥鬼對車的打理很有要求,住 michigan 嗰時因為落雪會灑鹽,肥鬼係要每星期洗車的,佢話的鹽會加快車生鏽,所以佢地係買洗車月票架。

    回覆刪除