2018年11月3日 星期六

餛飩

久違了的餛飩, 我想一年多沒跟它見面啦。


一口氣包了三十多隻餛飩, 木耳、豬肉作餡料。  


我們吃餛飩, 又怎會少了紅油抄手醬呢?  不消一刻, 我們就吃光光, 當下真的很滿足。



17 則留言:

  1. 回覆
    1. 我地去了一轉陳記, 不過個日人太多, 無影相

      刪除
  2. 回覆
    1. 你地想食可以隨時食到嘛
      我而家好恨食油豆腐粉絲, 不過無呢枝歌唱啦

      刪除
  3. 包得好靚呀!原來專員都嗜辣架。:)

    回覆刪除
  4. 正啊!餛飩、餃子我都喜歡!
    還有紅油抄手醬,美味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 會唔會下次愛回家時整呀?

      刪除
    2. 我整過,但煎餃整得好味過水煮。 有啲餃破咗皮。

      刪除
  5. 我都好耐冇包
    除咗紅油,仲有拌,同煎,超正😋

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 我地去了一轉陳記, 不過個日人太多, 無影相

      刪除
  7. 回覆
    1. 我地去了一轉陳記, 不過個日人太多, 無影相

      刪除
  8. 回覆
    1. 之前學整架, 而家食餃子類都一定要有佢

      刪除