2018年11月8日 星期四

Telle mère, tel fils ?

去了化驗所抽血作檢驗, 結果我給抽血員連扎了兩針。  第一針進去了, 血卻沒有流出來, 抽血員調了方向, 還是不行, 便拔出來。  他連忙說對不起, 然後再在另一位置扎針, 這次終於成功了。  不過連環扎了兩針, 說不痛才怪呢。 😞  
我隨後給專員看看, 他竟然說有其母必有其子, 我倆抽血都不能一次就成功。 🤬

12 則留言:

  1. 呢個抽血員真要多練習,咁C👎🏻
    香港d入咗針都唔覺

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢可能自己都知, 成日話如果整到我, 叫我出聲 🙄

      刪除
  2. 回覆
    1. 可能係呢, 成日話如果整到我, 叫我出聲

      刪除
  3. 我都係屬於難抽血一族,如果feel到抽血員望住我隻手嘅同時頭頂出現問號,我會溫馨提示佢邊個位易抽啲...唔想俾人當我隻手係豬腩仔要拮窿咁就唯有自己記住啲血管位。^^”

    回覆刪除
    回覆
    1. 我捐血時已經係, 仲試過拮左兩次, 都唔出血, 之後要搵個資深護士幫手

      刪除
  4. 我都係咁㗎,啲護士通常都搵唔到我嘅血管的。
    試過一次,吉兩次都冇血出,個護士仲要懶我飲唔夠水. 然後搵另一個senior啲嘅嚟,人哋一吉就有.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都試過, 捐血時試過拮左兩次, 都唔出血, 之後要搵個資深護士幫手

      刪除