2018年11月6日 星期二

Nicky Larson

某月某日, 我和專員的一段對話:

我: 你知不知道 Nicky Larson 拍了真人版電影?
專: 當然知道, 我看過啦, 當中有 Jackie Chan。
我: 不是那齣啦, 我說的是法國版啦。

然後我讓他看了電影預告。

單看海報, 可知道是改編自那部漫畫?  

網上圖片
我覺得最抵死是海報右下角的那隻烏鴉。

P.S. 這個團隊的幾套喜劇電影在法國都大受歡迎, 我認為最好笑的是 Alibi.com, 有機會可以一看呢。

19 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢套出年至上, 你放假時可以搵番佢地之前幾套睇下, 法國片都唔一定係文藝片

      刪除
  2. 我搵咗個預告片睇,又幾搞笑喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子可以睇下佢地套 Babysitting & Alibi.com, 呢兩套都幾好笑

      刪除
  3. 妳唔提我差啲唔記得咗阿咸蟲大哥都有拍過呢套電影啦!

    回覆刪除
  4. 右下角的那隻烏鴉...
    好多時...日本卡通都有這類似的烏鴉....
    尤其是有“冷笑話'...教人冒汗的時候...
    哈哈!

    回覆刪除
  5. 最近睇咗套Queen既生平電影, 好正, 歌又好聽.

    回覆刪除
  6. 見到個100t大槌仔就一定記起XXD
    我唔記得Jackie Chan有做過,只記得周文健:P

    回覆刪除
  7. 城市獵人
    哩套主角,好過成龍喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇造型都幾跟番原著
      Jackie Chan 個套反而無跟足

      刪除
  8. 城市獵人漫畫,我當年成套喺屋企果層嘅垃圾房執嚟睇。估唔到有法國版!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度好多人愛好日本文化, cosplay, 書局都會搵到翻譯左法文嘅日本漫畫, 佢地都識足球小將, 龍珠, etc

      刪除