2018年11月16日 星期五

薯蓉

是日晚餐重點: 薯蓉。


不曉得是不是因為天氣轉冷, 我忽然很想吃薯蓉。 不假外求, 想吃就做。做薯蓉的方法, 各有不同, 專員姐做的較 creamy, 我和專員就喜歡薯蓉中有些薯塊。

結果我這個星期吃了兩次, 心滿意足。

16 則留言:

  1. 有冇落cream
    塊扒d芥末醬都好正😋

    回覆刪除
  2. 薯仔是非常有益的...
    我多數煎薯餅...
    :P

    回覆刪除
  3. 成份餐賣相靚到好似餐廳咁精緻!我都係like有少少薯粒嘅薯蓉多啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 靜靜話過你知, 其實成碟野無咩技巧可言 XXD

      刪除
  4. 有口感,有薯粒的我會食喎。最怕食似糊仔的薯蓉。

    回覆刪除
  5. 有無參加黃背心運動?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果係呼籲堵塞行政機關, 我地會考慮參加
      而家係塞哂公路, 有人仲塞住超市, 商店, 佢地係咪攪錯左對象呢, 要對付嘅係政府, 唔係一般平民百姓

      刪除