2018年11月19日 星期一

大白兔糖

專員回來跟我說, 他從公司帶回了我的回憶。  看他一臉得意, 大概以為我一見到, 雙眼就會發亮。🙄
然而他有所不知, 我從小到大對大白兔糖都只是一般而已, 尤其是那張糯米紙, 每次我也想除之而後快, 可惜都是失敗收場。

17 則留言:

  1. 最正就係張糯米紙,成日嫌佢太少
    所有糖有糯米紙都愛

    回覆刪除
  2. 原來嗰張叫“糯米紙”,我都係,明知食得但OCD令我好想搣甩哂佢至食。;P

    回覆刪除
  3. 我不怕米紙,但不大喜歡白兔,以前最愛椰子糖。

    回覆刪除
  4. 我細時就最鍾意食大白兔糖。只係嚟左英國先無食。

    回覆刪除
  5. 很愛那糯米紙,令糖不會黐住外層糖紙衛生啲XXD
    係咪專員同事剛回來出trip的手信?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係至唔鐘意個張紙, 雖然我老媽成日話食得 ^^
      佢都話唔知係點來架

      刪除
  6. 大家有無印象“結連”軟糖???
    應該同大白兔同年代...
    哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢個老餅真係記得啦, 不過無食過, 以前國貨公司一定有
      一邊紅色, 一邊綠色, 有男仔女仔公仔頭

      刪除
  7. 我細個時都唔鍾意塊紙。

    回覆刪除