2020年2月7日 星期五

Beignets de brocolis 炸西蘭花

榨菜我吃過不少, 「炸菜」我還是頭一回吃啦。 那為什麼會做這道菜呢?  全是因為專員忽然懷舊, 說他N年前不時會吃到...(下刪三百字) 


我這次只是當個助理而已, 準備材料、調好炸漿。 先將西蘭花沖洗乾淨, 然後飛水、瀝乾。  待一切妥當, 專員便親自出馬, 把西蘭花一個一個裹上炸漿, 放進油鍋, 再炸得金黃。

炸西蘭花加上他他醬, 的確不錯吃, 也是炒西蘭以外的另一個選擇。

18 則留言:

  1. 嘩,從未吃過這道菜呢!
    不知專員是在哪裡吃過的?

    回覆刪除
  2. 我只食過小時候嘅炸蕃薯咋!

    回覆刪除
  3. 炸椰菜花奧地利都幾普遍。但係炸西蘭花我就未見過.

    回覆刪除
  4. 炸物係屋企整真係可免則免,都係出街食好過

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好少炸野, 今次真係好有誠意

      刪除
  5. 這味夠香口
    係咪怕油濺起就交比專員負責炸

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢阿芝阿左, 所以我叫佢攪掂埋佢

      刪除